Stránky

středa 8. května 2013

Tak to teda byl včera den.Nejde ani sázku na Wigan (tu jsem si mimochodem na livku za stavu
2.1 v pěkném kurzu pojistil 02 na bet365),ale o průser,který se nám,sázkařům nevyhnutelně čas
od času stane.Ve zkratce,hrál jsem surebet na NHL Ottawa-Montreal  + -4,5gólu u jedné 
tuzemské kanceláře a na Pinnaclu.Výborně,myslel jsem si,pětikilo doma.Na pinnu -4,5 ( 2,67)
a v naší sázkovce +4,5 (1,7).Na pinnu sázka přes 5.000,- u nás přes 8.000.Byl jsem nenažranej,
a chtěl jsem to frknout ještě jednou.Ze zajímavosti jsem si na Pinnu přepnul na asijskou verzi,
chci to vsadit a tam na mě čučí sdělení,že těch -4,5g je včetně prodloužení.Jdu do pravidel
pro hokej a z nich vyplývá,že skončí-li utkání 2:2 jsem v prdeli, jak na Pinnu,tak i v druhé
sázkovce.Byly dvě možnosti,..buď to nechat a riskovat,že to 2:2 nebude, a nebo se ztrátou
to pojistit přesným tipem 2:2. Jsem konzervativní hráč pojistil jsem 2:2 v kurzu 10 a světe
div se,ono to skutečně vyšlo 2:2.Díky pojištění jsem sice přišel o asi pět stovek,ale kdybych
to nepojistil,bylo by přes 13.000 nenávratně v prdeli!!!Jsem sice zkušený tipér,ale jak vidno,
i já se mám pořád co učit.Jako důkaz předkládám tikety....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.