Stránky

pondělí 17. června 2013

Dobrý den,..a zdá se,že bude pěkný verdro...!!!!
Včera byl špatný den,..ani ne z hlediska tipování (minisázky = miniztrát)),
ale nejvíc jsem včera litoval mého oblíbence golfistu Mickelsona.Vydržel jsem
se dívat až do pozdních nočních hodin,,..ale už pošesté byl na US OPEN o ránu zase druhý.
Začíná parné léto a s ním přichází sklizeň "nakládaček".Jak v sázení,tak i 
na zahrádce.Toť jsou moje zkušenosti i z minulých dnech.Mohl bych to na dva
měsíce zabalit,ale asi to neudělám,..sázení je síla zvyku. 
(Upozorňuji,že i dnes, během dne, přidám na druhý blog akovku).
Tiket až na 19.6.(tu Kostariku před zápasem pojistím nulou za málo)
Jištění...... 
 

3 komentáře:

  1. Ahoj. Osobne sa trocha bojím aj tej Brazílie (X) ! :) Ale tak, kto sa bojí, ten nech... :) Čau. r.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrál jsem to kvůli kurzu,..budu jistit trojtipem.
    Tohle je moje tipická hra ,s kterou v sezóně lig
    nejvíc vyhrávám,..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. OK, a daj sem potom prosím aj všetky tie istenia - idem presne podľa tvojich "návodov". :) Dík! r.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.