Stránky

sobota 22. června 2013

Dobrý den,..chtěl jsem si dát přes léto pauzu.
Včera jsem to zavřel,ale po řadě  mailů,..jsem si řekl,že je to jedno, že to nechám otevřený.
S tím ale ,že sem nebudu dávat tipy denodenně, ale jen když se mi bude něco líbit a kdy
budu mít čas.Je léto,je potřeba si taky užívat,.Já jsem sice na volný noze,ale čas  od času
dostanu zakázku.Teď zrovna kreslím pro firmu kalendář  s 52 obrázky a ilustruju 2 knížky.
Ten druhý blog zůstane zatím zavřený,..stejně tam bylo denně jenom kolem 100-150 návštěv....
Nasranost je u mě dost velká.Dneska jsem si jistil na Marathonbetu vysokou sázku na PINNA,
sázku jsem u nich projel,ale přesto jsem dostal limit 1euro,..viz tiket.


4 komentáře:

  1. Dobrý večer, jsem rád , že jste zpět.

    OdpovědětVymazat
  2. líbily se mě i sranda tipy škoda že jsou uzavřený

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.dobretipy.cz/diskuze/index.php

    OdpovědětVymazat
  4. Na dobre tipy jsem to napsal já.Díky za tiket,NHL vyšla který jsem se bál.Myslím,že je to rozumný řešení dát jenom občas tip,když je ted tak špatná nábídka. cenda

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.