Stránky

čtvrtek 27. března 2014

Dobrý den,...

...včerejší zápas nejspíš rozhodl o tom,že Real asi ztratil (už i podle kurzů)šanci na titul.V té souvislosti mě dost překvapil ranní kurz 1,8 na celkové vítězství vítězství Barcelony,..ten kurz už trošku poklesl,...I vzhledem k tomu,že celou ligu Barcelona končí domácím zápasem s Atleticem Madrid...
Já mám vsazenou dlouhodobou sázku za větší obnos na celkové vítězství Barcy (v slušném kurzu),..takže včerejší moje sázka byla víceméně "alibistická"..,z mého pohledu vlastně dopadla fajnově..(ještě doplňuji.že ten kurz 1,8 byl na Bet365).
------------------------------------------------------------------------------
...ještě se krátce vrátím k tomu většímu tipu ze Španěl...
..viz citace z 25.března:"
...ještě doplňuji včerejšek.Odesílal jsem na maily všem "Jarinům",rozuměj přátelům,tip od kamaráda ze Španěl.
Kdo podal se mnou,..blahopřeji! 
Na to "konto"jsem dostal pár mailú,a jeden byl docela vtipnej,a tak ho se souhlase autora dávám i sem...
 ...jen doplňuji,že každého "Jarina" mám rád.Jsou to všichni ti,kteří nějakým způsobem vybočují z řady,..jinak řečeno rádoby pokračovatelé Járy Cimrmana,..člověka,..nečlověka?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.