Stránky

pátek 4. dubna 2014

Byl jsem na...

...zahradě,a jak jsem si tak na lavičce seděl,..dvě babky,ze sousedství vedly poměrně hlučný rozhovor o jakémsi rohlíku.
Když už to trvalo přes půl hodiny,zavolaly si mě,abych jim dal rozřešení.Ptali se mě,jestli se sleva týká i dalších rohlíků a jak to bude,když si koupěj lichý počet rohlíků.No,to se zeptaly toho pravého,já slevy nesleduju a na pošt. schr.mám ceduli jak kráva se zákazem házení reklam...
IQ moje jest šimpanze,a tak jediné,co mě napadlo je,aby rohlíky dávaly po dvou do pytlíku,a jestliže jim u pokladny řeknou,že se sleva vztahuje jenom na dva rohlíky,..ať se 1x,..2x,..iks krát vrátí.Jejich starosti bych chtěl mít,ale zároveň touto cestou děkuji nejmenovanému marketu,že babky donutil asi hodinu usilovně myslet!!
Inkriminovaný inzerát zde viz:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.