Stránky

úterý 15. dubna 2014

Dobrý den,..

...tak včera jsem měl kliku,že jsem to zajistil...To by tedy byla pěkná nálož,hrál jsem to za dost...
Nevím,jak u vás,ale moje emoce jsou nastaveny asi tímto algoritmem.Výhra?..No, tak jsem vyhrál,..přijímám to bez jakýkoliv emocí,zkontroluji jenom připsání peněz.Když zajistím zápas a ten vyjde,vynaložených peněz nikdá nelituji.
Z natipovaného zápasu,který nevyjde a který zajistím mám až dětinskou radost s vědomím,že jsem vlastně připravil sázkovky o jejich výhru(to byl vlastně i včerejší zápas).Kapitolou samou pro sebe,u mě, jsou prohry.Tak ty mě,přátelé,i po těch dlouhých letech sázení pořád pěkně serou a lidé z mého okolí na mně hned poznají,že jsem dostal "nálož".Takže uzavřu-li to,..při výhře je můj mozek bez emocí,při prohrách nával negativních emocí,..proto asi preferuji to permanentní jištění...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.