Stránky

středa 9. září 2015

Bonusy,..aneb nikdo vám nedá ani korunu zadarmo!...

...Choděj mně takovýhle a podobný nabídky..!Využil jsem u nich bonus 500kč a byl jsem rád,že jsem to vynuloval.
Na první pohled to vypadá lákavě,..ale!5xbonus a vklad protočit,..máte tam přes 10.000,-,..a to nemluvím o ověřování a  navíc za výběr se platí 3%.Kurzy nic moc(uznávám ale,že kurz.hladina je lepší než u BAH),...
takže s díky odmítnu...!
Ono vůbec s těma bonusama třeba u Tipsportu,..to je tragédie!Účastním se ty hry 10Mega,..což je megablbárna.Točím to na čtyřech identitách (každý den 400kč) a výsledek?K dnešnímu dni tam je podíl ubohých 1.500kč a to už se změní málo..!Já to protáčím surebetama a podsurebetama a díky tomu,že to musím hledat,..najdu i nějaké ty surebety,kde je výtěžnost ikskrát větší,..než podíly na 10M.O bonusech u Sazky
a programu Trefík někdy příště (to psaní mě nebaví!)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.