Stránky

pátek 31. května 2013




 



4 komentáře:

  1. paradna praca! Dakujem! napis cislo uctu!

    OdpovědětVymazat
  2. Stránka je bezvadná, hlavně díky kvalitním tipům. Velký dík za ně. Konečně někdo, kdo sázkovkám pouští trochu žilou, (z toho mám opravdu upřímnou radost a jasně že se rád připojím), a zároveň mě těší, že dostávají na frak tzv. prodejci tipů. Hlavně nám co nejdýl vydržte. Přeju šťastnou ruku při výběru dalších tipů!

    OdpovědětVymazat
  3. Či sa stránja líbí?Je fantastická.
    Mal by som dve otázočky:
    Úspešnosť za mesiac máj je skôr výnimkou alebo máte podobne dobré aj ostatné mesiace?
    Asi ako dlho plánujete prevádzkovať túto mimoriadne originálnu stránku?

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se ke kolegům.Skvělá stránka,hezky přehledná a hlavně kvalitní typy který mají hlavu a patu.Poznal jsem to hlavně na typu na Liberec.Celej národ jako stádo dávalo na Plzen a vy jste šel proti proudu na Liberec.Celí jaro jsem hledal nákou kvalitní stránku,až u vás jsem jí konečně objevil.A vím že už tady zůstanou.Přitom jarní hledání jsem si vydal z banku,až se mi něco vrátí,rád přispěju.Tak at se daří.Hodně štěstí
    cenda

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.