Stránky

pátek 31. května 2013

Dneska konečně přišla menší prohra,ale to k tipování patří.....!!!!
V květnu jsem vyhrál velmi slušných 63.172Czk .

7 komentářů:

  1. snad už to dopinká

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to teda nevím,..nevím,..jsem rád,že jsem jistil....

    OdpovědětVymazat
  3. hm, měl jste pravdu, nedopinkal, škoda,

    OdpovědětVymazat
  4. Posledním setem jsem to pojistil,tak to mám aspon zpátky

    OdpovědětVymazat
  5. Mě osobně to s Monfilsem pomohlo. To bylo dobré, takže za mě jištění ano.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě jsem pro, dávat sem jistící sázky.Člověk to zjistí pozdějš jako já dneska,ale ještě to alespon zachrání bud častečně,nebo uplně,jako já dneska sázkou na poslední set Robreda.Vratil se mi celí vklad
    cenda

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jsem taky pro jistící sázky

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.