Stránky

středa 19. června 2013

Jištění,..vysvětlení,..rozložený kurz je vypočtený dvojtip 0(5,7) a 2(12) 
ok  +1,76j (1.762,-)



15 komentářů:

  1. Neviem absolútne, aký rozložený kurz myslíš, resp ako si to vyrátal - chápal by som jedine dvojtip (X2), čo bolo 3,75 v tom čase na Marathone. ??? :) r.

    OdpovědětVymazat
  2. vsadíš dvě sázky,jednu dáš čistou remízu a druhou čistou dvojku.Spočitáš si kolik musíš vsadit,aby se ti vrátil vklad.Asi se to rentuje líp než 02

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..někdy ano,..není to pravidlo,..mám
      dobrou náladu.....

      Vymazat
    2. Proč??..Kočka už zase začala žrát.....!!!!!!

      Vymazat
    3. Vedou a mě ta výhra dost pomůže.Tak mám taky dobrou naladu.Jinak by mě nebavilo ani odpovídat chichi

      Vymazat
    4. aha,tak to jo.Já mam malí kotě a dneska začlo koukat

      Vymazat
  3. 5,7.....nula
    12......dvojka,...pak už jenom výpočet
    ..ano 3,75 tam bylo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, škoda, že si to aj tak sem presne nenapísal - rozrátané. Ale OK, chápem... :) r. PS: Môj postup som ti poslal na mail.

      Vymazat
    2. Viděl jsem,...dobře zahraný,..jen mně nejde do hlavy,že ti Paddy Power
      vzal tak vysokou sázku.Já si tam nevsadím ani Ň....

      Vymazat
    3. Asi to bude preto, že som odtiaľ moc nevyberal a nevyberám ani z Marathonu. Resp. len po troche a nie hneď, a tak, že čo nahrám, tak to hneď vybrať - to nie! :) Inak, odkedy sledujem tento web, tak už som zostal úplne paranoidný a teraz som bol istiť ešte aj čisté Mexiko - a zrovna na Paddy Power je teraz v polčase pekných 41 kurz...no nedaj to za pár eur. :))) r.

      Vymazat
    4. ,,kurz velký,..určitě bych hrál.
      U tý sázkovky zkusím ještě jednu identitu....

      Vymazat
  4. Tak ještě vydržet poločas,......

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky mám ještě večer akovku za málo na který mi zbývá Italie.tak jsem to jistil plichtou

    OdpovědětVymazat
  6. Vy se to chlapi naučíte.Jde hlavně o to,nenechat sázkovkám svoje
    prachy,..i za cenu menší výhry..!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Když je dobrej učitel,tak se to dobře učí.Ale ty Italové mi dávali,už prohrávali 0:2.První půlku hráli houby jak tady v Praze,nakonec to otočili cenda

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.