Stránky

středa 19. června 2013

Dobrý den.....
...dneska taková "triková" sázka,...!!!!

 Na druhý blog byla přidaná akovka....!!!! 
I na druhý blog přidaná jistící sázka(upozorňuji,že obě jistící sázky jsou spíše
legrační,svůj význam by ale určitě měly,kdyby všechny sázky byly v řádu 10.000) 
k   +1j (+1.000,-)

12 komentářů:

  1. Ako to, že "co s tím"? Marathon teraz pred chvíľou vyskočil na remízu z 5,4 na 5,6 - tak to isti, nie??! :) Ja už som to dal - pošlem ti to mailom celé, od podania toho tipu, až po toto posledné istenie, že či som postupoval správne... :) r.

    OdpovědětVymazat
  2. Na jištění je ještě čas.Tak před zápasem jsem si říkal Robert do třetice všeho dobrého,ale po 3 setu už jsem mu vůbec nevěřil.Dobrej výběr dneska GRT
    cenda

    OdpovědětVymazat
  3. Ako to myslíš, že na istenie je ešte čas? r.

    OdpovědětVymazat
  4. lepší je jako to dělá admin,po začátku zápasu,až třeba Brazilci daj gola,ušetříš

    OdpovědětVymazat
  5. No nemyslím si, že to je ideálny spôsob, ale aj na to som samozrejme myslel, akurát to začne byť problém, ak bude dlho 0:0 napr, alebo nedajbože dá Mexiko prvého góla...a už sa vezeme, hm??! :( r.

    OdpovědětVymazat
  6. No je to taky pravda,ale většinou to tak adminovi vychází.Naštěstí Brazilci,už vedou.Ale když tak na to koukám Brazilci jim ani moc nepujčí míč,možná to nebudu ani jistit

    OdpovědětVymazat
  7. Já v tom mám dost peněz (ne na blogu),...jsem konzisieni,..
    poslední zápas jistím trojtipem,..mám klid!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. To se nedivím to bych dělál taky.Já ted mám malej bank,takže zatím dávám třetinu tvého vkladu.Ale tu kostariku jsem jistil taky

    OdpovědětVymazat
  9. Ty Mexikáni nějak ožívaj.......

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu jdu na to.2 kila mě nezabijou

    OdpovědětVymazat
  11. a ty dvě kila si pojisti za drobné dvojkou /kurz i 34)
    ...stačí za 10,-..dobrý pocit

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.