Stránky

čtvrtek 13. června 2013


Dobrý den.
Tak to Chicago nakonec dokázalo...!!!!Jen tak mimochodem,pes chtěl
pustit ráno ven,...zapnu televizi,..stav 1:3 z pohledu Chicaga .Šel jsem
spát s myšlenkou,že je hotovo,...nebylo.Opět se potvrdilo,že ve vyrovnané
NHL je opravdu lepší hrát vítězství až po prodloužení a nebejt nenažranej.
celkem v součtu ok +4j 
 
 

11 komentářů:

  1. Nazdar. Tieto zaisťovania - to máš zmáknuté naozaj perfektne! Urobiť z kombi stávky prakticky "sure bet" a vybúchať z toho ešte aj 4 jednotky zisku, alebo 4 tisícky, tak to naozaj klobúk dole !!! :) Tak nech sa darí aj ďalej !!! zdar :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky.,..léta praxe.Možná,že spousta lidí si při pohledu na jistící tikety
    o mně myslí,že jsem blb,že jistím třeba i tu Ameriku,ale jsem
    zkušenej,..a hlavně ,..nerad prohrávám.
    Já ty tikety za částky jako jsou tady,skutečně hraju...!!!!
    Možná proto ta opatrnost,která je v sázení vždy namístě.
    Zdravím!

    OdpovědětVymazat
  3. Zdar... zaprve gratulace...a pak drobna poznamka. Proc to nejistis na Betfairu, kde je to nejjedussi?

    Admin DOBRETIPY.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěl jsem tam doplnit slovo "marže",ale nějak se to smazalo....

      Vymazat
    2. To nechapu :) To byla odpoved na to jisteni na Betfairu? :) Admin

      Vymazat
    3. Omlouvám se nějak jsem to smazal a zbylo tohle.Původně jsem napsal ,..
      Po srovnání předzápasových kurzů a po
      odečtení marže na Betfairu jsem snad nenašel lepší kurz
      než na Pinnu nebo Marathonbetu.Navíc Pinn je,co se týče
      limitů naprosto bezproblémový.A za další,... u mě už působí i faktor
      zvyku.

      Vymazat
    4. No, ja mel na mysli ale jisteni... a na LIVE zapasech jsou podle tebe lespi kurzy na Marathonu a Pinnacle? To si teda myslim, ze i po odecteni marze tomu tak neni... ale je to jen muj nazor.

      Vymazat
    5. Mluvil jsem o předzápasových kurzech (a ten Marathonbet je jaksi v závorce,
      moc toho,cose týče limitu nesnesou)a na to je Pinna.Uznávám,že na live
      sázky Pinna moc nebyl,ale jsou tady asiati Sbobet,188bet...
      Nedávno Pinna přišel na vypisování kurzů asijským stylem,a nebude trvat
      dlouho a příjem a vypisování live se tam určitě zlepší..

      Vymazat
  4. Nazdar. Ja to úplne chápem, tiež už hrám za viac, čiže úplne to chápem, že to istíš! Takto pekne si to postupne zaisťovať a napokon skončiť so 100%ným zhodnotením vkladu, tak to je viac ako slušné...a je to dobré aj na zdravie a pokojný spánok!!! :) Teda, pokiaľ nemá človek psa... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poslednímu anonymu (nevím proč se tady nepředstavujete aspoň nějakým
    aliasem) tleskám ..a říkám třikrát ANO.TO JE TEN PRAVÝ důvod těchto "jistících
    opiček".Klid,..můžu si číst třeba hezkou knížku,můžu jít se psem na procházku.
    Nemusím otrocky sledovat zápasy.Tento blog berte i jako malou učební
    pomůcku.Nejsem žádný vševěd, zkušenosti mám.....

    OdpovědětVymazat
  6. No je to pravda, pro mě je to něco nového takhle to jistit.To jsem ještě nikdy nikde neviděl.Asi to všichni známe jak se rychle zápasy otočí cenda

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.