Stránky

čtvrtek 13. června 2013

Není co hrát,..včera mě Cirstea připravila o peníze s travařkou Pironkovou,tak
dneska třeba snad něco do banku vrátí...!!!!!!!
Náhoda tomu chtěla,že to dopadlo......
ok   +0,75j



10 komentářů:

  1. Pripájam sa k NEOvi.
    Super.

    OdpovědětVymazat
  2. Pánové ,nepšehánějte to stou chválou.Za prvé,..sázka za pár drobhých ,..a za druhé,
    co ta chyba v akovce??

    OdpovědětVymazat
  3. No mňa sa akovky netýkajú.Tie nedávam už roky.

    OdpovědětVymazat
  4. Hraju je jako milou vzpomínku na kamenky,..to je jeden
    důvod,..a druhý je prozaický, je z nich profit.Ty názory
    v komunitě internetových hráčů a jejich averzi na AKO
    znám,..ale zeptejte se na akovky "strejdy Dědiče..........

    OdpovědětVymazat
  5. prečo hneď oddôvodnenia.Kto ich chce hrať nech hrá to je každého vec

    OdpovědětVymazat
  6. já ty statistiky smažu,tu a tam tu akovku fouknu...každej
    ať se rozhodne podle svého.....

    OdpovědětVymazat
  7. Nazdar. Môj názor - osobne som aj za AKOvky, no nie sem na túto stránku - zaberá to tu dosť miesta a "strácajú" sa v tom potom tie prioritné tipy. Je to neprehľadné a naviac, AKOvky sa "naťahujú", hrajú sa vo viacerých dňoch a podobne. Zdar.

    OdpovědětVymazat
  8. No ja gratuloval, protoze jsem daval Cristeu podle tebe... AKOvky moc nedavam, tak mi nevadi, ze nevysla :-)

    P.S.: Asi zacnu davat na stranky taky to jisteni, jakto delas ty. Vcera jsem si jistil prave na tom Betfairu jak jsme ze bavili ten nas Hodd pri kurzu NEVYHRY na 1.07 kdyz uz vedli 2:0, a ty blbci to jeste pustili na remizu, takze na webu to mam ze se vraci vklad a pritom mi to to v poklidu vyslo jistenim. Tak diky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ..Není zač,..peníze na jištění jsou dobře vynaložené...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.